Pagina's

maandag 30 september 2013

Review:Mabeline babylips

hey, vandaag een review over de Mabeline babylips!




Dit zijn alle babylips zoals je ziet lekker kleurrijk en ik vind ze ook schattig uit het zijn lipenbalsems
met een smaakje of zelfs een kleurtje. Deze lippenbalsems zijn heel hip in Amerika en eindelijk zijn ze naar Nederland gekomen we hebben 5 kleuren ik ga ze testen voor jullie!



Laten we beginnen met de eerste kleur de gele!

Deze kleur heet intense care en heeft de geur van amandelen en kersen volgens de verpakking,
en inderdaad je ruikt de geur van marsepein en een beetje kers. zelf vind ik de geur niet zo lekker maar hij verzorgt mijn lippen supergoed!




Dit is de geur pink punch en dit moet een frambozen en aardbeien geur hebben volgens de verpakking, omg deze ruikt zo lekker een limonade geur maar toch minder zoet! deze babylip
heeft ook nog eens een kleurtje supermooi!  Ik heb de kleuren geswatcht en dit is echt een barbieroze
kleurtje, het is de linker van de 2 kleuren.





Dit is cherry me en moet volgens de verpakking een kerse geur hebben,
en dit heeft hij zeker een duidelijk chemische kersen geur.
Ik hou wel van kersen maar niet de geur van kersen deze vind ik dan ook niet zo lekker.
deze heeft een mooie rode kleur die het dan wel weer goed maakt deze swatch zie je op de foto
met de swatches en dan is dit de rechter!

 Dit is mint fresh een mint geur volgens de verpakking, en ja het ruikt zeker naar mint echt een pepermint geur, ik deed hem op mijn lippen en het tintelde na een paar minuutjes een lekker gevoel
en betekent dat de lippenbalsem zijn werk doet! ik vind deze echt heel goed.

de laatste alweer dit is quenched volgens de verpakking zou dit een basilicum citrus geur moeten zijn maar ik vind hem gewoon naar sinaasappel ruiken de basilicum geur is ver te zoeken, hij smaakt erg lekker en maakt mijn lippen zijdenzacht!

mijn favoriet is pink punch  hij ruikt zo lekker en geeft een mooie kleur af op mijn lippen

alle babylips zijn nu verkrijgbaar bij Dirx drogisterij en Kruidvat
voor 3,50

dit was mijn review laat achter in de comments welke jij gaat kopen!

liefs,Suze


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten