Pagina's

maandag 30 september 2013

Review:Catrice intensive eye oogschaduw!

Hey allemaal, dit wordt onze eerste review hopelijk vinden jullie hem leuk!
schrijf in de reacties of er wat beter kan of juist heel goed is.
laten we beginnen met de review!

hier een foto hoe de verpakking eruit ziet


  •  
 ik vind het erg mooi gedaan!  de letters op het doosje hebben een regenboog reflecterende kleur, erg
leuk vind ik zelf. Ook staat erop dat je hem wet en dry kan gebruiken dat betekent dat je de oogschaduw ook nat kunt gebruiken zodat de kleur nog duidelijker is!




 zoals je kan zien is het een gebakken oogschaduw hij is namelijk een beetje bol.
Wat een mooie oogschaduw een lichtgoude kleur en het lijkt wel alsof er stukjes goud
in zitten. Kwa uiterlijk van de oogschaduw is hij zeker een 10 waard!
Maar werkt hij ook goed dat is de vraag.



hier een swatch van de oogschaduw op mijn hand hij is erg gepigmenteerd en in het zonlicht geeft
hij een gouden gloed! deze oogschaduw kan je ook prima als highliter gebruiken.
Ik raad jullie de oogschaduw erg aan ik draag deze vaak overdag sinds ik hem heb gekocht!
\
je kan hem kopen bij de Kruidvat of Trekpleister in het Catrice schap
voor 3,89

ik hoop dat jullie het leuk vonden!

liefs,Suze
















1 opmerking: